.

Ténéré 700 Rally 2025

Važinėdami "Ténéré 700 Rally" važiuojate geriausiu nuotykių motociklu, skirtu važiuoti bekele. "Rally", varomas apdovanojimus pelniusio "Yamaha" CP2 variklio ir sumontuotas tvirtoje, tačiau lengvoje plieninėje konstrukcijoje, skirtoje įveikti sunkiausias vietoves, pakelia "Ténéré 700" į naują lygį. Visiškai reguliuojama KYB sukurta ralio pakaba, 255 mm prošvaisa ir specifikacija, sukurta taip, kad motociklininkas galėtų valdyti motociklą ekstremaliausiomis sąlygomis, - tai motociklas tiems, kurie nori gyventi be apribojimų.

12 386,00 €
Su PVM
Spalvos

Perženkite savo ribas

„Ténéré 700 Rally“ su raliui pritaikyta technologija, įskaitant visiškai reguliuojamas KYB priekines šakes su sustiprintais vamzdžiais, skirtas ilgoms kelionėms, 4 mm aliuminio karterio apsaugą, lengvas dantytas titano kojeles ir ploną kėbulą, yra nuotykiams rimtai pritaikytas motociklas. Šią ralio versiją išskiria unikali paveldo įkvėpta spalvinė schema su aukso spalvos ratais ir "Yamaha" kultiniu greičio bloko dizainu, kurį užbaigia dykumų lenktynininkams būdingas aukšto lygio priekinis purvasaugis.

Dėl dominuojančio 910 mm aukščio balnelio, naujos „Ténéré 700 Rally“ sėdynės, naujo dizaino kuro bako ir pakeisto sankabos dangtelio galite lanksčiau judėti bekelėje. Kabinoje įrengtas naujas 6,3 colių TFT prietaisų skydelis su unikaliu "Raid" išdėstymu, kuriame pateikiama tik svarbiausia informacija, kurios reikia įveikiant sudėtingiausias vietoves. Rodomas ralio kelionės knygos stiliumi, tai vienas iš trijų prietaisų skydelio išdėstymų ir tik vienas iš būdų, kaip galima individualizuoti važiavimo patirtį ir pritaikyti ją prie sąlygų.

  • Visiškai reguliuojamos 43 mm KYB priekinės šakės ilgoms kelionėms
  • Galinis amortizatorius su padidinta eiga ir visišku reguliavimu
  • Išskirtinis 80-ųjų Paryžiaus–Dakaro įkvėptas ženklas
  • Aukštos kokybės priekinis apsauginis ralio skydelis
  • Speciali vientisa ralio sėdynė
  • Į bekelę orientuota ergonomika
  • 6,3 colio spalvotas TFT ekranas su "Raid" tema, ryšiais ir navigacija
  • Tvirtas plieninis rėmas, susidorojantis su ekstremaliomis sąlygomis
  • Lengvi titano pakojai ir sunki 4 mm aliuminio apsauginė plokštė
  • Naujausias EU5+ 690 cm3 keturtaktis CP2 variklis
  • YCC-T elektroninis akceleratorius ir važiavimo režimai

Charakteristikos

Engine type
4-stroke, 2-Cylinder, Liquid-cooled, DOHC, 4-valves
Displacement
689 cm3
Bore x stroke
80,0 x 68,6 mm
Compression ratio
11,5 : 1
Maximum power
54,0 kW (73,4 AG) esant 9 000 aps./min.
Maximum Torque
68,0 Nm esant 6 500 aps./min.
Lubrication system
Wet sump
Sankabos tipas
Wet, Multiple Disc
Ignition system
TCI
Starter system
Electric
Transmission system
Constant Mesh, 6-speed
Final transmission
Chain
Fuel consumption
4,3 l/100 km
CO2 emission
N/A
Carburettor
Electronic Fuel Injection
Caster Angle
27º
Trail
105 mm
Front suspension system
Apversta teleskopinė šakė, Ø 43 mm
Rear suspension system
link suspension, Swingarm
Front travel
230 mm
Rear Travel
220 mm
Front brake
Dvigubas hidraulinis diskas, Ø 282 mm
Rear brake
Viengubas hidraulinis diskas, Ø 245 mm
Front tyre
90/90 – 21 M/C 54V
Rear tyre
150/70 R 18 M/C 70V
Overall length
2 370 mm
Overall width
935 mm
Overall height
1.490 mm
Seat height
910 mm
Wheel base
1 595 mm
Minimum ground clearance
255 mm
Wet weight (including full oil and fuel tank)
210 kg
Fuel tank capacity
16,0 l
Oil tank capacity
2,6 l
Frame
Double cradle, Steel tube backbone

Susijusios prekės