.

Ténéré 700 LOW

Važiuodami su „Ténéré 700“ važiuojate legenda. Jis pagamintas tvirtai. Nuo naujos reguliuojamos pakabos iki kruopščiai apgalvotos važiavimo padėties ir elektroninių pagalbinių priemonių, kurias prireikus galite išjungti - tai motociklas, galintis įveikti bet kokią vietovę. Lengvesnis už konkurentus ir su varikliu, kurio sukimo momentas pritaikytas viskam, šis visur ir viskam tinkamas motociklas įkūnija gyvenimo ant dviejų ratų dvasią ir mūsų visų nuotykių jausmą.

11 320,00 €
Su PVM
Spalvos

Siekite kito horizonto

„Ténéré 700“ yra varomas apdovanojimus pelniusiu „Yamaha“ 690 cm3 CP2 varikliu, kuris yra suderintas ir pritaikytas specialiai šiam modeliui. Dabar 2025 Ténéré 700 turi YCC-T elektroninę droselinę sklendę, todėl įdiegtas funkcijų rinkinys, leidžiantis pritaikyti važiavimo patirtį bet kokiomis sąlygomis, įskaitant du važiavimo režimus - "Sport" ir "Explorer", suteikiantį galimybę pasirinkti geriausią galios ir sukimo momento charakteristiką, atitinkančią jūsų važiavimo poreikius. ABS ir TCS taip pat galima išjungti, kad galėtumėte visiškai valdyti motociklą, o tai ypač naudinga važiuojant neasfaltuota danga. Joks kitas nuotykių motociklas nepasižymi tokiu holistiniu galios ir valdymo balansu; tai - ralio stiliaus mašina, sukurta įveikti bet ką, kas tik jai pasitaikys.

Naujausia „Ténéré 700“ atspari plieninė važiuoklė yra tvirta, patobulinta ir sukurta taip, kad užtikrintų kontroliuojamą ir patogų važiavimą įvairiomis sąlygomis. Reguliuojama aukšta pakaba ir dideli spinduliniai ratai užtikrina didelę prošvaisą ir valdingą vairuotojo išvaizdą, kuri išryškėja tiek kelyje, tiek bekelėje, nepriklausomai nuo to, ar pasirenkate stovimą, ar sėdimą padėtį. Įspūdingas lengvas kėbulas sukurtas taip, kad apsaugotų jus nuo blogiausių gamtos stichijų, o išsamiame 6,3 colio TFT prietaisų skydelyje iš karto pateikiama visa svarbi informacija.

  • Naujausias EU5+ 690 cm3 keturtaktis CP2 variklis
  • Plonas ir kompaktiškas kėbulas su plokščia sėdyne ir pertvarkytu degalų baku
  • Lengvas dvigubo lopšio vamzdinis plieninis rėmas
  • Visiškai reguliuojamos 43 mm apverstos šakės
  • Nuotoliniu būdu reguliuojama galinė pakaba
  • YCC-T elektroninis akceleratorius ir važiavimo režimai
  • Mygtuko paspaudimu perjungiama ABS ir TCS
  • 21 colio arba 18 colių ratlankiai su stipinais
  • 6,3 colių spalvotas TFT su jungiamosiomis funkcijomis ir navigacija
  • Naujas intuityvus perjungimo įrenginys
  • Galima gamykloje sumažinta versija (860 mm sėdynės aukštis) 

Charakteristikos

Engine type
4-stroke, 2-Cylinder, Liquid-cooled, DOHC, 4-valves
Displacement
689 cm3
Bore x stroke
80,0 x 68,6 mm
Compression ratio
11,5 : 1
Maximum power
54,0 kW (73,4 AG) esant 9 000 aps./min.
Maximum Torque
68,0 Nm esant 6 500 aps./min.
Lubrication system
Wet sump
Sankabos tipas
Wet, Multiple Disc
Ignition system
TCI
Starter system
Electric
Transmission system
Constant Mesh, 6-speed
Final transmission
Chain
Fuel consumption
4,3 l/100 km
CO2 emission
N/A
Carburettor
Electronic Fuel Injection
Caster Angle
27º
Trail
105 mm
Front suspension system
Apversta teleskopinė šakė, Ø 43 mm
Rear suspension system
link suspension, Swingarm
Front travel
Low: 190 mm
Rear Travel
Low: 180 mm
Front brake
Dvigubas hidraulinis diskas, Ø 282 mm
Rear brake
Viengubas hidraulinis diskas, Ø 245 mm
Front tyre
90/90 – 21 M/C 54V
Rear tyre
150/70 R 18 M/C 70V
Overall length
Low: 2.350 mm
Overall width
935 mm
Overall height
Low: 1.440 mm
Seat height
Low: 860 mm
Wheel base
1 595 mm
Minimum ground clearance
Low: 225 mm
Wet weight (including full oil and fuel tank)
208 kg
Fuel tank capacity
16,0 l
Oil tank capacity
2,6 l
Frame
Double cradle, Steel tube backbone

Susijusios prekės