.
Ténéré 700 LOW
Važiuodami su „Ténéré 700“ važiuojate legenda. Jis pagamintas tvirtai. Nuo naujos reguliuojamos pakabos iki kruopščiai apgalvotos važiavimo padėties ir elektroninių pagalbinių priemonių, kurias prireikus galite išjungti - tai motociklas, galintis įveikti bet kokią vietovę. Lengvesnis už konkurentus ir su varikliu, kurio sukimo momentas pritaikytas viskam, šis visur ir viskam tinkamas motociklas įkūnija gyvenimo ant dviejų ratų dvasią ir mūsų visų nuotykių jausmą.
11 320,00 €
Su PVM
Siekite kito horizonto
„Ténéré 700“ yra varomas apdovanojimus pelniusiu „Yamaha“ 690 cm3 CP2 varikliu, kuris yra suderintas ir pritaikytas specialiai šiam modeliui. Dabar 2025 Ténéré 700 turi YCC-T elektroninę droselinę sklendę, todėl įdiegtas funkcijų rinkinys, leidžiantis pritaikyti važiavimo patirtį bet kokiomis sąlygomis, įskaitant du važiavimo režimus - "Sport" ir "Explorer", suteikiantį galimybę pasirinkti geriausią galios ir sukimo momento charakteristiką, atitinkančią jūsų važiavimo poreikius. ABS ir TCS taip pat galima išjungti, kad galėtumėte visiškai valdyti motociklą, o tai ypač naudinga važiuojant neasfaltuota danga. Joks kitas nuotykių motociklas nepasižymi tokiu holistiniu galios ir valdymo balansu; tai - ralio stiliaus mašina, sukurta įveikti bet ką, kas tik jai pasitaikys.
Naujausia „Ténéré 700“ atspari plieninė važiuoklė yra tvirta, patobulinta ir sukurta taip, kad užtikrintų kontroliuojamą ir patogų važiavimą įvairiomis sąlygomis. Reguliuojama aukšta pakaba ir dideli spinduliniai ratai užtikrina didelę prošvaisą ir valdingą vairuotojo išvaizdą, kuri išryškėja tiek kelyje, tiek bekelėje, nepriklausomai nuo to, ar pasirenkate stovimą, ar sėdimą padėtį. Įspūdingas lengvas kėbulas sukurtas taip, kad apsaugotų jus nuo blogiausių gamtos stichijų, o išsamiame 6,3 colio TFT prietaisų skydelyje iš karto pateikiama visa svarbi informacija.
- Naujausias EU5+ 690 cm3 keturtaktis CP2 variklis
- Plonas ir kompaktiškas kėbulas su plokščia sėdyne ir pertvarkytu degalų baku
- Lengvas dvigubo lopšio vamzdinis plieninis rėmas
- Visiškai reguliuojamos 43 mm apverstos šakės
- Nuotoliniu būdu reguliuojama galinė pakaba
- YCC-T elektroninis akceleratorius ir važiavimo režimai
- Mygtuko paspaudimu perjungiama ABS ir TCS
- 21 colio arba 18 colių ratlankiai su stipinais
- 6,3 colių spalvotas TFT su jungiamosiomis funkcijomis ir navigacija
- Naujas intuityvus perjungimo įrenginys
- Galima gamykloje sumažinta versija (860 mm sėdynės aukštis)
Charakteristikos
- Engine type
- 4-stroke, 2-Cylinder, Liquid-cooled, DOHC, 4-valves
- Displacement
- 689 cm3
- Bore x stroke
- 80,0 x 68,6 mm
- Compression ratio
- 11,5 : 1
- Maximum power
- 54,0 kW (73,4 AG) esant 9 000 aps./min.
- Maximum Torque
- 68,0 Nm esant 6 500 aps./min.
- Lubrication system
- Wet sump
- Sankabos tipas
- Wet, Multiple Disc
- Ignition system
- TCI
- Starter system
- Electric
- Transmission system
- Constant Mesh, 6-speed
- Final transmission
- Chain
- Fuel consumption
- 4,3 l/100 km
- CO2 emission
- N/A
- Carburettor
- Electronic Fuel Injection
- Caster Angle
- 27º
- Trail
- 105 mm
- Front suspension system
- Apversta teleskopinė šakė, Ø 43 mm
- Rear suspension system
- link suspension, Swingarm
- Front travel
- Low: 190 mm
- Rear Travel
- Low: 180 mm
- Front brake
- Dvigubas hidraulinis diskas, Ø 282 mm
- Rear brake
- Viengubas hidraulinis diskas, Ø 245 mm
- Front tyre
- 90/90 – 21 M/C 54V
- Rear tyre
- 150/70 R 18 M/C 70V
- Overall length
- Low: 2.350 mm
- Overall width
- 935 mm
- Overall height
- Low: 1.440 mm
- Seat height
- Low: 860 mm
- Wheel base
- 1 595 mm
- Minimum ground clearance
- Low: 225 mm
- Wet weight (including full oil and fuel tank)
- 208 kg
- Fuel tank capacity
- 16,0 l
- Oil tank capacity
- 2,6 l
- Frame
- Double cradle, Steel tube backbone
Susijusios prekės
12 386,00 €
11 320,00 €
5 882,00 €
14 220,00 €
6 909,00 €
13 358,00 €
14 627,00 €
12 188,00 €
11 363,00 €
3 850,00 €
10 050,26 €
10 246,28 €